سوپ زنجبیل و همچنین هویج

برای ۵ فرد یا شخص (هر فرد یا شخص: یک و همچنین یک چهارم فنجان)

این سوپ بافت کرمی خود را از هویج خالص و همچنین سیب زمینی شیرین به جای خامه یا محصولات شیر می گیرد. در واقع هویچ و همچنین سیب زمینی شیرین سرشار از چربی اشباع شده خواهند بود و همچنین باعث بافت کرمی سوپ می شوند.

نگران چربی اشباع شده یا کلسترول موجود در این سوپ خامه ای نباشید. هویج و همچنین سیب زمینی شیرین غنی از ویتامین A و همچنین بتا کاروتن خواهند بود که باعث بهبود بینایی می می شود. کراکرهای غلات کامل را برای فیبر و همچنین dipping به سوپ اضافه کنید.

این دستور غذا:

دارای کلسترول پایین،

کم چرب،

و همچنین حاوی چربی اشباع شده به مقدار کم می باشد.

مواد مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری

  • ۲ قاشق چای خوری روغن کانولا
  • نصف فنجان موسیر خرد شده
  • ۳ فنجان (نصف اینچ) سیب زمینی شیرین پوسته کنده و همچنین مکعبی
  • یک و همچنین نیم فنجان (یک چهارم اینچ) هویج پوست کنده ورقه شده
  • ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
  • ۲ قاشق چای خوری پودر کاری
  • ۳ فنجان سس مرغ بدون چربی و همچنین کم سدیم
  • نصف قاشق چای خوری نمک

طرز تهیه

  1. روغن را در یک ظرف پهناور و بزرگ بر روی گرمای متوسط ​​ ​​حرارت دهید. موسیر را به آن هم اضافه کرده و همچنین ۳ دقیقه صبر کنید. سیب زمینی، هویج، زنجبیل و همچنین کاری را اضافه کنید. ۲ دقیقه بگذارید بپزد. آب مرغ را اضافه کنید تا به جوش بیاید. سپس درب ظرف را بگذارید، حرارت را کم کنید و همچنین بگذارید ۲۵ دقیقه بماند یا تا زمانی که سبزیجات پخته می شود بماند؛ نمک را به آن هم اضافه کنید.
  2. نصف سوپ را در یک غذاساز بریزید؛ دستگاه را روشن کنید تا سوپی کرمی تهیه می شود. این کار را با سوپ باقی مانده انجام دهید.
آشپزی مدرن اختصاصی طرز تهیه انواع سوپ