Granola,چگونه گرانولا درست کنیم

در صورتی که میخواهید بهترین گرانولای دنیا را درست کنید با این مطلب از مجله آشپزی همراه شوید.

به به گفته آلامتو و همچنین به نقل از آی بانو؛ گرانولا ترکیبی از همه میوه‌های خشک یا مغزهای مقوی است. این میکس بسیار مقوی و همچنین بیشتر برای ورزشکاران توصیه می‌می شود.گرانولا را حتی کسانی که در رژیم خواهند بود مصرف می‌کنند، زیرا و به درستی که بدن آنها را سالم و همچنین قوی می‌کند

پایه‌ی گرانولا

حرارت فر را بر روی ۳۵۰ درجه‌ی فارنهایت تنظیم کنید. درون قالب مستطیلی فر کاغذ روغنی بیاندازید. درون کاسه‌ایی، ۳ فنجان جو دو سر پرک شده، ½ فنجان جوانه گندم، ¼ فنجان بذر کتان و همچنین ¼ فنجان نمک تصفیه شده را با هم مخلوط کنید. ¼ فنجان شربت افرا و همچنین ¼ فنجان روغن نارگیل را درون ماهی‌تابه با هم مخلوط کنید.

اجازه دهید تا زمانی که روغن ذوب می شود حرارت ببینند. مخلوط جو و همچنین مابقی مواد را به خوبی مخلوط کنید. مواد را روی کاغذ روغنی درون قالب پخش کنید و همچنین اجازه دهید تا زمانی ‌که ترد و همچنین طلایی شوند، بپزد، برای پخت ۱۵ تا ۱۸ دقیقه زمان مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری است. سپس بگذارید تا کمی سرد می شود و همچنین به ظرفی در دار منتقل کنید. بدین ترتیب می‌تواند آن هم را تا ۱ ماه درون یخچال نگه دارید.

  1. دانه و همچنین ادویه‌ی گرانولا

به پایه‌ی جودوسر خشک، ½ فنجان تخم کدوتنبل، ¼ فنجان تخم آفتابگردان پوست کنده، ۲ قاشق غذاخوری تخم چیا، ۱ قاشق غذاخوری دانه‌ی کنجد و همچنین ۲ و همچنین ¼ قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل اضافه کنید.

  1. گیلاس، بادام و همچنین گرانولای وانیلی

به پایه‌ی جودوسر خشک، ¾ فنجان مغز بادام خردشده اضافه کنید. برای طعم بهتر ۴ قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص بیافزایید. بعد از پخت پایه‌ی گرانولا ½ فنجان گیلاس خشک هم به آن هم بیافزائید.

  1. گرانولای شکلاتی، نارگیلی و همچنین موزی

برای طعم‌دار کردن مخلوط، ۳ قاشق غذاخوری پودر کاکائو شیرین‌نشده به آن هم اضافه کنید. بعد از پخت پایه‌ی گرانولا، آن هم را با ½ فنجان خرده‌های موز ریز ریز شده و همچنین ¼ فنجان تکه‌های نارگیل شیرین نشده و همچنین تُست شده مخلوط کنید.

آشپزی مدرن آی بانو دسر