bowel-recipe,کاسه پروتئین حبوبات

در صورتی که برای برنامه جذاب و جالب و خوب بدنسازی خود به پروتئین بیشتری نیاز دارید و همچنین یا میخواهید نیاز هر روز خدا پروتئین خودتان را از یک منبع خوشمزه دریافت کنید با مجله آشپزی همراه شوید تا دستور تهیه ۶ کاسه پروتئینی خوشمزه را یاد بگیرید.

به نقل از آلامتو و همچنین به نقل از آی بانو؛ آیا خواستار خوراکی آسان و همچنین خالص هستید؟ این‌ها راز وعده‌ایی قوی در یک چشم بر هم زدن است. چند نمونه وعده‌های کاسه‌ایی که اخیراً گرایش زیادی به آن هم وجود دارد را در ادامه می بینید .

در صورتی که به سالادهای مخلوط علاقه دارید، ولی باید توجه داشت به چیزی قوی‌تر تمایل دارید، کاسه حبوبات در اختیار شماست. با ترکیب یکی از حبوبات، پروتئین، محصولی جدید و تو و تازه و همچنین آجیل‌ها یا دانه‌ها برای قرچ قروچ، از این دستورات پیروی کنید که سرشار از ترکیبات مواد مغذی است که ساعت های طولانی و زیاد تو را سیر نگه می‌دارد. بهترین قسمت و بخش آن هم چیست؟ این دستورات بسیار آسان خواهند بود و همچنین تهیه آن هم‌ها وقت زیادی نیاز ندارد: می‌توانید از سه روز قبل حبوبات را پخته، اجازه دهید سرد می شود، سپس درب آن هم را پوشانده و همچنین در یخچال قرار دهید.

  1. فاروی ترد و همچنین میگوی سرخ شده

فارو، فرم کهن گندم است که سربازان رومی از آن هم تغذیه می‌کردند. فارو سرشار از فیبر، پروتئین و همچنین آهن است.

ترکیبات: فارو، سس سویای کم نمک، عسل، سرکه برنج بی‌چاشنی، نشاسته ذرت، سیر له شده، روغن هسته انگور، گل کلم بروکلی، فلفل دلمه‌ایی نارنجی، پیاز قرمز، میگو، پیازچه.
کالری: ۳۹۹

  1. کوینولای گرم با کلم و همچنین آووکادو

سوختگیری کنید! کوینولا، از نظر فنی یک دانه است و همچنین نه یکی از حبوبات، که در واقع یکی از معدود گیاهانی است که مملو از پروتئین است.

ترکیبات: سرکه بالزامیک، عصاره سبزیجات کم نمک، نمک حلال، فلفل سیاه، کوینولا، روغن هسته انگور، گوجه فرنگی گیلاسی، کلم لاکینتو، بادام، پنیر بز، آووکادو.
کالری: ۴۱۴

  1. برنج قهوه‌ایی وحشی با گوشت و همچنین سیب

زمان آن هم فرا رسیده تا در مورد برنج تجدید نظر کنید. برنج وحشی، گیاهی نیمه آبی است که سرشار از آنتی‌اکسیدان و همچنین مواد معدنی همچون منیزیم، فسفات و همچنین روی است.

ترکیبات: مخلوطی از غلات کامل و همچنین برنج وحشی، نمک حلال، فلفل سیاه، گوشت، روغن هسته انگور، قارچ، سیب سبز، مریم گلی جدید و تو و تازه، جوانه‌های اسفناج، گردو، سرکه سیب.
کالری: ۲۳۶

  1. تبوله لیمویی با جوجه کبابی

در انتخاب سالمون وحشی دودی یا قزل‌آلا به جای جوجه آزاد هستید.
ترکیبات: بلغور، روغن زیتون خالص، عصاره لیمو، آب لیمو، فلفل سیاه، نمک حلال، گوجه فرنگی، خیار انگلیسی، برگ‌های جدید و تو و تازه جعفری، پیازچه، نعناع جدید و تو و تازه، سینه جوجه، هسته کاج.
کالری: ۳۲۹

  1. حریره بلغور ذرت با راتاتوی

حریره ذرت بسیار مغذی، غذایی است که از پودر ذرت درشت، بلغور قرمز، تهیه شده است.

ترکیبات: شیر خالص، عصاره مرغ کم نمک، نمک حلال، فلفل سیاه، بلغور ذرت آسیاب شد، پنیر پارمزان، روغن زیتون، موسیر، کدو، بادمجان، نخود، گوجه فرنگی.
کالری: ۳۷۳

  1. کاسه صبحانه گرمسیری

کاسه حبوبات که نباید حتماً باب طبع باشد! این ورژن و نسخه، از ارزن تشکیل شده، شیرینی آن هم از شیر نارگیل، شربت افرا و همچنین میوه‌های جدید و تو و تازه همچون موز و همچنین انبه است.

ترکیبات: آب، نمک حلال، فلفل سیاه، پودر زنجبیل، ارزن خام، شیر نارگیل، موز، انبه، شربت افرا، پوست نارگیل شیرین نشده، پسته.
کالری: ۴۸۵

آشپزی مدرن آی بانو پروتئین