خانه / زیبایی / مواد طبیعی جهت مراقبت اکثرا و بیشتر از موها

مواد طبیعی جهت مراقبت اکثرا و بیشتر از موها

مواد طبیعی جهت مراقبت اکثرا و بیشتر از موها

|مواد طبیعی جهت مراقبت اکثرا و بیشتر از موها از ونوشه|

822283_789

در صورتی که نگران سلامتی موهایتان هستید توصیه می کنیم از بعضی مواد غذایی مناسب در آن باره کمک بگیرید و همچنین مانع آسیب رسیدن به زیبایی موهایتان شوید

درست مثل هر قسمت و بخش دیگر از بدن، سلول ها و همچنین فرآیندهایی که درخشندگی و همچنین سلامت موهای تو را فراهم می کنند نیز به یک رژیم غذایی متعادل و همچنین متنوع مستلزم و نیاز دارند.

در اینجا ده ماده غذایی موثر در حفظ سلامت مو معرفی شده می باشد:

ماهی: ماهی های چرب مانند ماهی آزاد، ماهی ساردین و همچنین یا قزل آلا حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد. بدن به روش طبیعی آن چربی ها را ندارد و همچنین تو بایستی و حتما از طریق غذا یا مکمل ها آنها را به دست بیاورید. اسیدهای چرب امگا ۳ نه تنها از تو در برابر بیماری ها محافظت می کند، بلکه جهت رشد موی سالم و همچنین نگه داشتن مو در حالت براق و همچنین پر مستلزم و نیاز به مصرف آن چربی ها دارید

ماست یونانی: حاوی عنصری می باشد که جریان خون را به پوست سر بهبود می بخشد و همچنین باعث رشد مو می می شود. آن ماست همچنین حاوی ویتامین ب ۵ شناخته شده با عنوان اسید پانتوتنیک می باشد که جهت جلوگیری از از دست دادن و همچنین ریزش مو موثر می باشد.

اسفناج: مانند بسیاری دیگر از سبزیجات تیره رنگ سرشار از مواد مغذی شگفتن انگیز می باشد. اسفناج غنی از ویتامین آ، آهن، بتاکاروتن، فولات و همچنین ویتامین ث می باشد و همچنین مصرف آن هم جهت حفظ سلامت پوست سر می تواند مفید باشد.

غلات غنی شده با آهن: گرفتن کافی ماده معدنی آهن منجر به جلوگیری از ریزش مو می می شود. در آن میان تو می توانید آن ماده معدنی را از طریق مصرف غلات غنی شده با آهن، سویا یا عدس گرفتن کنید. گوشت گاو، نیز حاوی مقادیر بسیاری آهن می باشد.

مرغ بدون چربی: هنگامی پروتئین بدن تو به مقدار و اندازه کافی نیست، رشد مو دچار اختلال می می شود و همچنین موهای قدیمی تر نیز دچار ریزش. گوشت مرغ یا بوقلمون که حاوی چربی های اشباع کمتری نیز خواهند بود، جهت گرفتن پروتئین مورد مستلزم و نیاز هر روز خدا مفید می باشد.

سیب زمینی شیرین: جهت آن که موهایتان خشک نباشند و همچنین درخشندگی خود را از دست ندهند، بهترین گزینه بهره بری و استفاده از سیب زمینی شیرین می باشد که منبع خوبی از بتاکاروتن محسوب می می شود. بدن تو بتاکاروتن را به ویتامین آ تغییر پیدا کردن می کند و همچنین آن روند در برابر خشکی پوست محافظت ساخته یا ایجاد می کند.

دارچین: آن ادویه نیز به بهبود جریان خون کمک می کند و همچنین اکسیژن و همچنین مواد مغذی را به فولیکول های مو می رساند.

تخم مرغ: حاوی پروتئین و همچنین آهن و همچنین سرشار از ویتامین ب شناخته شده تحت عنوان بیوتین می باشد که به رشد مو کمک می کند ضمن آن که منجر به جلوگیری از ریزش مو نیز می می شود. بیوتین از ساخته یا ایجاد ناخن های شکننده نیز پیشگیری می کند.

مغزها: گردو، بادام زمینی و همچنین … حاوی روی خواهند بود که مانع ریزش مو و همچنین نازک شدن موها می می شود. بعلاوه گردو حاوی سلنیوم می باشد که جهت حفاظت از سلامت پوست سر می تواند مفید باشد و همچنین احتمال بروز شوره سر را کم کند.

موز: کمبود ویتامین ب ۶ منج ربه نازکی و همچنین ریزش مو می می شود. آن ویتامین در بدن به جذب مواد مغذی کمک می کند. مصرف موز آن کمبود را جبران می کند. همچنین و علاوه بر آن ویتامین ب با تولید گلبول قرمز خون در ارتباط می باشد. گلبول قرمز نیز به نوبه خود فولیکول ها را تغذیه می کند و همچنین باعث درخشش و همچنین رشد موها می گردد

وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید آوای سلامت:

تقویت ناخن و همچنین رشد موحفاظت از پوستداشتن ناخن‌های قوی و همچنین سالمدفع ریزش موزیبایی اندام‌های ظاهری

مواد طبیعی جهت مراقبت اکثرا و بیشتر از موها در تاریخ ۲۷ April 2016 | 1:31 pm نشر یافته شده شده می باشد

No votes yet.
Please wait...

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

نحوه جلوگیری از ریزش مو در شیمی درمانی -ونوشه

نحوه جلوگیری از ریزش مو در شیمی درمانی -ونوشه  جلوگیری از ریزش مو در شیمی …